Kurser

Foreningstilskud.dk drives af Danmarks mest erfarne fundraisere. Vi har i mere end 25 år rådgivet om og undervist vores kunder i hvordan man finansierer projekter ved hjælp af tilskud fra fonde og støtteordninger.

Vores erfarne undervisere, Ole Holst og Lotte Jensen, tilbyder både længerevarende kompetenceudviklingsforløb, dagskurser og kortere foredrag eller fyraftensmøder.

Vi står også gerne til rådighed som oplægsholder ved dit eget arrangement eller fyraftensmøde.

Undervisere og kursusledere:

Ole Holst. Medejer af UpFrontNet Aps og indehaver af kursus- og konsulentvirksomheden Formidlingscentret

Tlf.: 40 86 22 64 eller mail: oleholst@mail.tele.dk

Lotte Jensen. Medejer af UpFrontNet Aps og indehaver af kursus- og konsulentvirksomheden Up Front Europe

Tlf: 40 42 85 11 eller mail: mail@upfronteurope.dk

Dagskurser i fundraising

Med Ole Holsts ( Formidllingscentret) kursus i fundraising er du godt rustet til at tage fundrasingudfordringen op. Ole Holst havde sidste år mere end 350 personer på kursus. Med Formidlingscentrets kursus får du indblik i den nye satspulje, den nye socialfond, Erasmus plus og de mange private fonde osv. Du bliver i stand til at opstille en plan for at opnå støtte til dit næste projekt. Vi arbejder med konkrete anvisninger og eksempler på hvad, der virker.

På kurset arbejdes der med:

• Aktuelle trends, herunder hvilke projekttyper efterspørger bevillingsgiver
  • Effektive redskaber i forbindelse med idé - og konceptudvikling
  • Konkrete fundraising-redskaber, der styrker evnen til at arbejde med strategiske og tværfaglige udviklingsprojekter
  • Etablering af partnerskaber, udarbejdelse af finansieringsplaner og budgetter
  • Oversigt over både danske og EU´s støttemuligheder
  • Tilrettelæggelse og planlægning af konkret projekter.

Spørg Netværket

Har du brug for at få svar på konkrete spørgsmål om tilskud og projekter, så kan du spørge de hundredevis af foreningsfolk, der er med i Foreningstilskud.dk.

Klik på "Spørg Netværket" i menuen foroven. Skriv dit spørgsmål - så sender vi det videre til alle medlemmer af Foreningstilskud.dk, og sender svarene direkte tilbage til din email.