Nyheder

Vi tjekker dagligt ministerier og styrelser, dagblade, fonde og EU for nyheder om tilskud og støtteordninger for løbende at kunne holde vores medlemmer orienteret om, hvad der rører sig på tilskudsfronten inden for foreningslivet. Siden opdateres dagligt. Desuden sender vi vores nyhedsbrev ud en gang om måneden.

Vil I læse vores nyheder eller vide mere om ansøgningsfrister, nye ordninger, arrangementer og lignende, kan I oprette et abonnement til Foreningstilskud.dk. I kan også prøve 14 dage gratis. Læs om vores abonnementsordninger her.

• Aktivitetspulje til kulturaktiviteter for juli og august 2021

Ansøgningsfrist - 22.06.2021

Puljen giver tilskud til, at nye eller allerede planlagte publikumsrettede kulturaktiviteter med billetsalg og offentlig adgang kan gennemføres under hensyntagen til COVID-19-restriktioner og -retningslinjer for eksempel med reduceret publikumskapacitet.

• 5 nye community engagement grants

Nyhed - 17.06.2021

Ungdommens Røde Kors´ lejr Frøen i Sønderjylland er blandt de fem seneste modtagere af et Poul Due Jensen Community Engagement Grant.

• Foreningshuset MO.VE

Nyhed - 17.06.2021

I Nykøbing Falster har en fodboldklub inviteret andre brugergrupper ind i det kommende klubhus for ambitionen er at skabe et fælles foreningshus, hvor de lokale brugere kan mødes om forskellige aktiviteter, som ikke kun er fodbold.

• Trods corona blev gymnastikopvisning en dobbelt succes

Nyhed - 17.06.2021

DGIs sommerforevisning på Nørre Vosborg blev ikke bare en god oplevelse for gymnaster og publikum. Foruden succes med at gennemføre eventet som alternativ drive-in forestilling, åbnedes der også op for nye muligheder.

• Tag på isjagt i naturen

Nyhed - 17.06.2021

Undersøgelser viser, at vi er vilde med at være ude i naturen. Denne sommer kan du og familien ti steder rundt om i Danmark kombinere en gåtur i vores natur med en jagt på is.